keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Vko.17

Oliskoos aika ilmoittautua paikalle. Siittä onkin tovi kun tänne on tullut kirjattua ajatuksten juoksuja.
Ehkäpä se johtuu yksinkertaisesti siittä, että ne ajatukset vaan eivät ole juosseet mihinkään!
Joku voisi jo kuvitella että vedän tästä juoksemattomuudesta aasinsillan omaan juoksemattomuuteeni, mutta
hah! Enpäs vedäkkään...

Kerrotaanpa kuulumisia polvesta. Sillä kestää jo touhuta kaikenlaista ilman että se ottaa heti nokkiinsa.
Vaikka säännöllisestä harjoittelusta on vielä turha puhua, niin olen silti jotain saanut tehtyä.
Pyöräilyn (XC) ja punttisalin merkeissä on aika pitkälle edetty, myös muutama juoksulenkki on jo takana.
Nuo juoksut on kyllä ollut lähinnä tapailuja ja kuulosteluja, että mitä se polvi niistä tykkää.

Viikko 17 meni sitten näin:

Ma. 25min pyörä + 45min. kuntosali. (Illalla vielä pyöräillen töistä kotiin)

Ti.. Hölkkäilyä 40min.

Ke. Kuntosali 90min.

To. Lepo

Pe. Juoksua 42.51 141/156 sykkeillä

La. Lepo

Su. Pyöräily XC 31.16km. 1:37:17  137/170
-Osa lenkistä hissukseen vaimon hölkkävauhtia.

Kuntosalireenit on ollut niillä laitteilla kitkuttelua pienillä 30-40kg painoilla 20-30 settejä kolme kertaa.
Palautukset 30-60s.
Pyöräilyt vaihtelevassa maastossa ja helpohkoilla poluilla ja metsäautoteillä.

No onhan toikin jo jotain. Nyt olis tarkoitus siirtää pyörälenkit maastosta tielle, kun siihen Pirkan pyöräilyyniin tuli vaimon kanssa jo ilmottauduttua.
Pikkasen hirvittää se pirkka, kun nytkin tahtoo yläreisiä poltella jo kolmenkympin jälkeen, eikä tuo selkäkään mukisematta lenkkejä niele.
Josko ihan retkuilu mielellä sinne mentäs!?

Jep, jep. Som moro!

3 kommenttia:

  1. Hetken jo katselin, että onko mies juossut jonkin maratonin perjantaina, mutta taisikin olla tuo 42.x minuutteja eikä kilometrejä.

    Ihan hyvää peruskuntotreeniä sinulle kertyy, tuosta on hyvä lähteä rakentamaan jatkoa.

    VastaaPoista
  2. Minuuttejahan se. Juoksuakin olis tarkoitus lisäillä, mutta vielä pidän filolenkit mukana keventämässä rasitusta jaloille.

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että olen päässyt treenien makuun. Pirkan-pyöräilystä saa varmasti vähän lisämotivaatiota treeneihin. Tsemppiä sinulle!

    VastaaPoista