torstai 7. toukokuuta 2009

Riskillä

Tiedän että harvoin juoksuharjoittelussa kannattaa lisätä sekä määrää, että tehoa saman aikaisesti.
Siittä huolimatta aion ottaa pienen riskin tämän seikan suhteen.
Tuossa säläpalkissa on linkki harjoitusohjelmaan jota ajattelin yrittää viedä lävitse.
Nyt olis noin 15 vko. HCM.lle. siispä lähden ohjelman matkaan viikon 11 kohdalta, onneksi toi eka viikko on vielä kevyt, niin ehtii vielä hieman päästä parempaan tuntumaan ennen kuin rynkytys alkaa.
Tuossa ohjelmassa mukaan tulee sitten niitä vetoja ja mäkiharjoittelua sekä kovavauhtista juoksua TV.nä. Kuntopiiritkin näyttää olevan vielä mukana pari kertaa per viikko, mutta taidanpa tyytyä kertaan, ettei ihan mahottomaks mene tämä homma sitten.
Määrätkin nousevat sen myötä, kun ohjelmassa on vain yksi lepo aiemman kahden sijaan, tosin tietäen oman ajoittaisen velttoiluni, noita lepoja voi tulla enemmänkin...

On varmaan asiallista ottaa noi vedot ens alkuun korostetun rauhallisesti, ei mene sitten heti kättelyssä jätkä sellaiseen paaliin josta ei paluuta ole.

Niin, toihan on itse asiassa vaan vähän kovempi "normaali" PK kauden ohjelma jonka katkaisee ajoittain vauhti jakso, jolloin on joka päivälle jotain vedon tynkää tai kovan tapaista rallatusta, pitkiksiä ei silloin ole ohjelmassa lain.

Tällaiselle köllykälle toi ohjelma on paha, mutta katotaan ny kauanko sen parissa jaksaa rimpuilla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti